Pohled na budoucnost automatického sestavování zápasů v League of Legends pro rok 2024
Rok 2024 přináší značné změny v oblasti automatického sestavování zápasů v populární hře League of Legends. Vývojáři naslouchali komunitě a přinášejí aktualizace, které mají za cíl zlepšit herní zážitek pro všechny hráče. Pojďme se podívat na některé klíčové vylepšení, kterých bylo dosaženo, a co můžeme očekávat v budoucnu.
Opravy problémů s LB a zkracování čekacích dob
V dřívějších verzích hráči čelili problémům s negativními LP, což vedlo k frustraci u mnoha účtů. Po analýze a úpravách se vývojářům podařilo tento problém vyřešit. Do 2. splitu 2024 byly tyto situace prakticky odstraněny a čekací doby ve frontě byly pro hráče ve více než jedné divizi zkráceny o až minutu. Tyto změny byly obzvlášť efektivní v Číně, kde průměrná čekací doba klesla o 30 sekund.
Vyvážení mezi modrou a červenou stranou
Další zásadní změnou bylo vyvážení modré a červené strany, kdy byl průměrný rozdíl v LP mezi týmy snížen ze dvou na jednu divizi. Tato úprava byla klíčová pro zajištění spravedlivějšího a vyrovnanějšího herního zážitku, zejména na vyšších úrovních MMR.
Vylepšení automatického doplnění
Automatické doplnění hráčů zůstává jednou z největších výzev. V posledních aktualizacích se podařilo vyřešit situaci, kdy byly týmy sestaveny s různým počtem automaticky doplněných hráčů. Calvin Cummings, vedoucí vývoje systému, uvedl, že díky novým vylepšením dosáhli lepšího poměru zápasů typu 0:0 a 1:1. Cílem je omezit situace, kdy jeden tým má výraznou výhodu díky automatickému doplnění.
Nasazování nových účtů a vedlejší účty
V rámci nasazování nových účtů byly provedeny úpravy, které umožnily přesnější umístění hráčů podle jejich skutečné úrovně dovedností. Nový požadavek na odehrání 10 normálních zápasů před vstupem do hodnoceného režimu pomáhá identifikovat skutečné schopnosti hráčů a dosáhnout vyrovnanějších herních zážitků.
Budoucí směrování vývoje a zlepšení
Podle vývojářů je plánu stále mnoho. Zbytečné vedlejší účty, nedostatečná parita mezi různými frontami nebo rolemi a použití nového systému TrueSkill2 pro detekci a umístění účtů jsou jen některé z priorit pro další aktualizace. Hráči se mohou těšit na zlepšení v oblasti hodnoceného režimu, aby se jejich zkušenosti s návratem do hry staly lepšími.
Vzhledem k těmto slibným změnám a vylepšením doufáme, že League of Legends se nadále vyvíjí a přináší kvalitní herní zážitky, které si hráči po celém světě zaslouží.