Nové tanky ve World Of Tanks: Tiger-Maus, Centurion Mk. 5/1 RAAC a M-IV-Y

Vážení velitelé! Vylepšete svou sbírku tanků o tři unikátní a žádané stroje. Na prodej jsou nyní IX Tiger-Maus, VIII Centurion Mk. 5/1 RAAC a VIII M-IV-Y. Každý z těchto tanků přináší do vaší kolekce jiný styl, ať už hledáte pancíř, univerzálnost nebo rychlost. Podívejme se blíže na to, co nabízejí a jak vám pomohou dominovat na bojišti s vaší novou oblíbenou trojicí.

Tiger-Maus: Monstrum mezi tanky

IX Tiger-Maus, německý těžký tank, je skutečným monstrem, které by nemělo chybět v žádné garáži, zejména s příchodem Halloweenu! Tento unikátní hybrid legendárního Tiger II a Maus kombinuje silný pancíř s velkou palebnou silou. Jeho silný čelní pancíř je obtížně prostřelitelný, zatímco mocná 128 mm děla dokáže způsobit značné poškození—ideální kombinace pro držení klíčových pozic, stranové krytí a pohlcování nepřátelské palby. I když jeho rychlost dosahuje pouze 32 km/h, může se snadno stát terčem na otevřených prostranstvích, proto je lepší využívat městské prostředí, kde exceluje, zejména pokud je podporován spoluhráči. Získejte ho v unikátním 2D stylu „Double Denim“ pro jedinečný vzhled.

Centurion Mk. 5/1 RAAC: Nový přítel z jižní polokoule

Představujeme vám VIII Centurion Mk. 5/1 RAAC! Tento variant klasického středního tanku je britské provenience, ale byl ve službě Královského australského obrněného sboru, což je také důvodem pro rozšíření jeho názvu. Australská verze sdílí hodnoty děla jako DPM, penetraci a 10° sklon děla se svým technickým příbuzným, ale má navíc extra pancíř na čelní části korby a silný nový motor, což usnadňuje taktiku vztyčeného tanku.

M-IV-Y: Vynikající mobilita a odolnost

VIII M-IV-Y je součástí americké Yoh větve tanků, která se chlubí rezervním mechanismem pojezdu—tyto vozidla mohou pokračovat v pohybu i po poškození hlavních pásů. S robustní věží, vysoce pronikavým 105 mm dělem a dobrou mobilitou pro těžký tank je M-IV-Y klasickým bojovníkem na frontě. Využijte slušný čas zaměřování a 10° sklon děla, abyste přepadli nepřátele a způsobily jim silné poškození až 360 HP. Zaměřte se, vystřelte a rychle se ukryjte—nebudou mít šanci vás zastavit!

Mechanika rezervních pásů

Podobně jako ostatní vysokotierové tanky Yoh větve, prémiový M-IV-Y má jedinečný mechanismus: pár menších rezervních pásů navíc k hlavním. Pokud jsou jedno nebo obě hlavní pásy poškozené, vozidlo nezastaví a může nadále jezdit, ale s nižší rychlostí. Abyste M-IV-Y imobilizovali, musíte zničit alespoň jeden rezervní pás spolu s hlavním. Oprava pásů má také své nuance; rezervní pásy se opravují jako první a teprve potom se začíná s opravou hlavních pásů. Vozidlo se v tomto bodě může hýbat, ale je k tomu přidán trest za dobu opravy.

Závěr

Ať už chcete těžkooděnou odolnost Tiger-Maus, taktickou univerzálnost Centurion Mk. 5/1 RAAC, nebo pokročilou mobilitu M-IV-Y, tyto tři stroje představují skvělý přídavek do vaší sbírky! Připravte se vyrazit do boje!